E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

5 Ocak 2017 Perşembe

Bensiz - Falling Serisi 4 / Jasinda Wilder

Jasinda Wilder tarafından yazılmış etkileyici ve anlamlı en çok satılan listelerinin başında yer alan serinin son kitabı Bensiz. Bir adam düşünün sevdiğini elinden gelen bütün çabalara rağmen kaybetmiş ve yıkılmış. Bunun yanında artık bir umudu kalmamış ve sadece ölmek için yaşayan genç bir adam. Uzak bir şehrin ısız bir mahalesine taşınıp tek yaptığı futbol oynamaktı ta ki sakatlanıp o kariyeri de bitene kadar Benjamin'in artık hayata dair hiç bir amacı kalmamıştı ki karşısına o çıktı.

Bensiz Hakkında

Tesadüfler, talihsizlikler ve destansı bir aşk.

Benim adım Benjamin Dorsey. Henüz hikâyemi bilmiyorsunuz. Bütün hayatınız boyunca sevdiğiniz birinin parmaklarınızın arasından kayıp gitmesinin kalbinizi nasıl kıracağını bilmiyorsunuz, hem de sırf çok beklediğiniz için. Bu kalp kırıklığı ve pişmanlıkla nasıl yaşanır ki? Ben yaşayamadım. O yüzden kaçtım.

Evet, doğru, kaçtım. Kendimi kıtanın diğer ucunda ikinci ligde oynarken buldum. En azından hâlâ futbol oynayabiliyordum. 

Ama hayır. O da benden alındı. Kariyerimi bitiren bir sakatlanma yüzünden kendimden ve hayatımdan nefret eder oldum. 

Sonra onunla tanıştım, tek arkadaşım, lanetli hayatımın karanlığında tek ışığım oldu

Bensiz Yorumlar


"Ben ve Echo'nun hikâyesi okuru sürükleyici bir aşk masalının içine çekiyor. En sevdiğim romans serilerinden biri için mükemmel bir son." 
-Vilma's Book Blog-

"Jasinda Wilder Bensiz'le bir kez daha kendini gösterdi! Ben'in hikâyesiyle herkesi şaşırtacak!"
-Three Chicks and Their Books-

"Bensiz güzel, seksi ve duygu yüklü bir roman. Eşsiz anlatımıyla, güçlü ve etkili hikâyesiyle en başından itibaren sizi esir alacak."
-Brandi's Bookshelf-

New York Times, Wall Street Journal ve USA Today en çok sanatlar listesinden


BU KİTABI İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNK’ i TIKLAYINIZ . . .

E-Kitap Nasıl İndirilir?

Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır.  (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz
(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.
Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not
: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder