E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

4 Ocak 2017 Çarşamba

Yabancı Şahmeran

Öznur Yıldırım'ın en çok sevilen ve son çıkan kitaplarından biri olan YABANCI ile sizlerleyiz.
Yabancı, hayranlık uyandıran karakterleri, içine çeken konusu ve akıcı üslubu ile dikkat çekmeyi hak eden güzel bir Türk  romanıdır. Henüz genç yaşta olmasına rağmen çok iyi kelimeleri kulana bilen yazarın wattpad hikaye platformunda yüzlerce takipçisi ve milyonlarca okuyucusu bulunmaktadır. Yabancı adlı hikayesine de yine o platformda başlayıp sonrasında basılı kitap haline getirmiştir. Yazarın kitabını e kitap olarak okuyabilirsiniz.

Kitabın linkini bizlerle paylaştığı için Bilge Harun adlı kullanıcımıza teşekkür ederiz.


Yabancı Şahmeran Hakkında
Sen cennetin varlığından gurur duy, ben cehennemi istiyorum.

Yağan kar şiddetini gitgide artırıyor, koyu renk saçlarıma tutunan kar tanelerinin sayısı çoğalıyordu. Konuşmadı, konuşmadım. Sessizlik... Aramızda her daim geçerli olan bir alfabeydi sessizlik. Ben de bu alfabeye bir kez daha boyun eğdim ve uzun, titreyen parmaklarımı avuçlarımın içine bastırdım. Elimi yanıma indirdiğimde avuçlarımda eriyen kar yere damladı...

Rengi, kan rengiydi.
Rengi, kaybın rengiydi.
Rengi, bir cinayetin rengiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder