E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

6 Ocak 2017 Cuma

Bana Aitsin / Sena Nur İymen

Sena Nur İymen'den  Bana Aitsin adlı romantik  kitap.  Aşkla kavrulan takıntılı bir adamın bir kızı ölümüne sahiplenişini bu hikayede okuyacağız. Farklı ülkelere kaçarak adamı unutmaya çalışan kız adamın bu tutku dolu aşkından artık kaçabilecek mi?

Bana Aitsin Hakkında

Ondan kaçabilmek için üç ülke değiştirmiştim. Ve şimdi İtalya'daydım. Gece uyumak için otel odama girdiğimde hemen üzerimi değiştirip yatağın içine girdim. Yüzüme vuran ışıkla gözlerimi açtım. Gece lambası açıktı. Ama ben gece lambasını açmamıştım ki… Yatağın karşısındaki kıpırtı dikkatimi çektiğinde oraya baktım. Gözlerim dolmaya başladı. Yavaşça titriyordum. Nefes alamamaya başladım. Ama onda hiçbir değişiklik yoktu. Yatağın karşısındaki tekli koltukta oturmuş, elindeki bardaktan anladığım kadarıyla viski içiyordu. Gözümden bir damla yaş akınca bardağı yere attı. Yatakta yavaşça üzerime çıkmaya başladı. Tam anlamıyla göz göze geldiğimizde boğuk ve sert sesiyle konuştu… "Nereye gidersen git bulurum seni. Benden kaçamazsın, seni bırakmam. Sen bana aitsin."

BU KİTABI İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNK’ i TIKLAYINIZ . . .


E-Kitap Nasıl İndirilir?

Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır.  (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz
(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.
Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not
: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder