E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

6 Ocak 2017 Cuma

Aşkına İhtiyacım Var / Aylin Çalışkan


Aylin Çalışkan tarafından yazılmış hoş bir hikaye ile karşınızdayız. Masal ve Rüzgar ikisininde bir birine ihtiyaçları var fakat hayat her zaman istendiği gibi gitmez ve tökezleriz bu masalımızın kahramanları da  öyleydi ama kimi zaman kalkmasını bilmiyorlardı kimi zamanda birbirlerine el uzatmayı unutuyorlardı, unutuyorlardı birbirlerinin masalını bir rüzgarla tamamlamayı.


Aşkına İhtiyacım Var Hakkında

Masal
Kocaman uçak enkazı dört bir yana saçılmıştı. Gördüğüm cesetler midemi bulandırırken havayı kan kokusu sarmıştı. Enkaza biraz daha ilerlediğimde... Hayır, olamaz! O bendim! Yerde yatan bendim! Cansız bedenime uzunca baktım. Çürümeye başlamıştı. Bu uçakta ben yoktum! Bu uçakta annem ve babam vardı. Kardeşim ve ben… Biz yoktuk!

"Biz de bu uçaktaydık abla."
"Hayır, hayır biz ölmedik!"
"Ölmedik abla. Uyanmanı bekliyoruz…"

Başımı yana çevirip kokuşmuş bedenime baktım. Berbattım. Benim bu hâlimle uyanmam da yaşamam da imkânsızdı.

Rüzgar
Yataktan soluk soluğa, kan ter içinde kalktım. Yine yapmıştı, yine rüyalarıma girmişti. Yıllardır "Beni bul!" diyen meleği bu koskoca dünyada nasıl bulurum bilmiyorum ama bu uykular, bu rüyalar tesadüf olamaz değil mi?

BU KİTABI İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNK’ i TIKLAYINIZ . . .

E-Kitap Nasıl İndirilir?

Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır.  (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz
(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.
Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not
: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder