E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

10 Ocak 2017 Salı

Ben O Değilim - Fatma Erdek - PDF indir

Ben O Değilim e kitap
Fatma Erdek art arda çıkardığı güzel kitaplarla her seferi de en çok okunan yerli kitaplar arasına girmeyi başarıyor. Şimdi bir ikiz düşünün ama birbirlerine tamamen benzeyen fakat büyük bir fark var karakter farkı. Şimdi huy ve amaç olarak birbirinden farklı bu ikizler birbirlerini yerine geçecekler ve bir birlerinin hayatlarını sadece haftalar içinde nasıl mahvedecekler.

 Ben O Değilim Hakkında

Siz hiç, birbirine tıpatıp benzeyen ikizler gördünüz mü? İşte ben onlardan biriyim... Adım, Arın Soylu.

Genç, yakışıklı, güçlü ve mutlu bir erkeğin hayatı, bir anda nasıl altüst olur? Kolay… Bunun için, serseri ikizinizle, akıl almaz bir oyunun içine girmeniz yeterli. Sadece üç haftalığına, başka birinin hayatını yaşamaya cesaret ederseniz, beraberinde gelecek bütün sürprizlere de hazırlıklı olmalısınız. 

Ben de hazırlıklıydım. Ta ki onu görene kadar... Tuna'mı… Bal rengi saçları ve güneş gibi parlayan yüzüyle, birdenbire hayatımı kökünden değiştirmişti. O benim beklediğimdi, o benim geleceğimdi. Onu elde etmeme kimse engel olamazdı. Hiçbir şey beni durduramazdı. Durduramadı da… 

Başardım mı? Evet! Onu aşkıma inandırdım. Onu kendime âşık ettim. Peki ya sonra? Hiçbir yalan sonsuza dek sürmez, öyle değil mi? Bir gün, hiç ummadığım bir anda, yalanımla yüzleşmek zorunda kaldım. Artık 'Ben o değilim' desem de bir faydası yoktu. Tuna bana inanmıyordu. Ne yapacaktım şimdi? Vaz mı geçecektim hayatımın kadınından? Elbette hayır! Bedelini ödeyip, seni kazanacağım, Tuna cadısı! Her ne olursa olsun… 



 Ben O Değilim PDF indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder