E-Kİtap Nasıl İndİrİlİr?


Bu linklere tıkladıktan sonra ise karşınıza tam ekran bir reklam açılacaktır. (Bknz. Üsteki Resim) Sol üst köşede ise 5-10 sn geriye sayan bir sayaç mevcut sayaç saymayı bitirince GEÇ yazısı görünecektir, GEÇ yazısına tıkladıktan sonra indirme sitesine yönelirsiniz

(Harici farklı reklamlar açılırsa o sayfaları kapatabilirsiniz.)

Sonrasındaysa indirme sitesinin talimatlarına göre hızlıca dosyayı cihazınıza indirebilirsiniz.

Herhangi bir sorun yada kırık linkle karşılaşırsanız bize sorun yaşadığınız kitabın altına yada buradan yorum olarak yazabilirsiniz.

Not: İndirme linkine tıklayınca açılan geç reklamları, sizi rahatsız ediyorsa veya uygunsuz reklamlar çıkıyorsa bize bildirin talep olursa reklam kaldırılır.

10 Ocak 2017 Salı

Neden - Selvi Atıcı - PDF indir

Neden e kitap

Selvi Atıcı'dan güzel bir hikaye daha Neden. Geçmiş ve gelecek hakkında zor bir karar ve bir tarafta her şeyden vaz geçecek bir erkek diğer tarafta kızın deliler gibi sevdiği başka bir erkek bakalım sonuç nasıl olcak?

Neden Hakkında

 
Geçmişin gölgesi tekrar üzerine düşen Aylin, hayaletinden kurtulduğunda ya da kendisini öyle avuttuğunda hayatı yeniden tepetaklak olmuştu… Aklı ve kalbi ayrı yollara düştüğünde
karar vermek hayatının en zor kararı olmuştu.

Bir tarafta, ona her şeyini vermiş, deli gibi aşık olan ama sırlarla dolu Sertaç…

Diğer tarafta, kalbindeki en ağır yük olan Anıl…

Aylin için hayat tam bir karmaşaydı… Güneş onun için de doğacak mıydı? Ya da Aylin’in mutluluğu bir başka dünyaya mı kalmıştı?

Kitaptan kesit

bazen onun bu görünen yüzünün arkasında gizlediği bir şeyler olduğunu düşünüyordum. Kafamı salladım ''Saçmalama Aylin.''dedim kendi kendime ve oturduğum yerden kalkıp Sertaç'ı yatağa gitmesi için uyandırmaya çalıştım. ''Sertaç… Sertaç… Hadi boynun tutulacak yine.'' ''Hım.” ''Hadi ama bak odada sana sürprizim var. Yeni bir gecelik almıştım.'' ''Hımmm'' ''Hem de kırmızı...'' dedim ve bekledim. Anında gözleri açıldı. ''Gerçekten mi?''diye sordu gözleri parıldayarak. Biliyordum. ''Hadi bakalım numaracı doğru yatağa.''dedim sırıtarak

Neden PDF indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder